کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316495 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارتباطاتی مانند وی‌چت ارتباطات فریبا است

یک مشاور خانواده گفت: اطلاعات و اخباری که در ارتباطات مجازی منتشر می‌شود و اطلاعاتی که دختران و پسران و به طور کلی افراد از هم منتشر می‌کنند، «فریبا» است و در بسیاری از موارد از واقعیت دور است.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ حجت‌الاسلام مرتضوی کیاسری گفت: انسان به ذات ارتباط علاقه‌مند است و در کنار موضوع اجتماع انزوا مطرح می‌شود و جوانان معمولاً تمایلی به انزوا ندارند و دوست دارند در اجتماع حضور داشته باشند و زمانی‌که فرد انزوا دارد از این موضوع رنج می‌برد و دوست دارد دیوارهای انزوای خود را بشکند بنابراین ذات ارتباط نیاز انسان است و انزوا با سرشت آدمیان سازگاری ندارد.
وی ادامه داد: اما اشکال در جایی است که جوان با پیوستن به وسایل نوین ارتباطی برخی از ارتباطات لازم خود را فراموش کرده است به عنوان مثال وی چت، فیس بوک و وایبر به نوعی نتیجه انزوا و فاصله گرفتن از خانواده است ولی باید سؤال شود که آیا نیاز ارتباطی جوانان در داخل خانواده‌ها پاسخ داده می‌شود یا خیر؟
این مشاور خانواده اظهار داشت: زمانیکه جوانان نتوانند با خانواده ارتباط برقرار کنند هم صحبت‌های خود را در خیابان، کافی شاپ و یا در شبکه‌های اجتماعی پیدا می‌کنند.
حجت‌الاسلام کیاسری تصریح کرد: اگر به دنبال این هستیم که چرا فرزند از ارتباط با والدین و زن و مرد از ارتباط با یکدیگر فاصله گرفته‌اند یکی از دلایلش این است که این ارتباطات اعضای خانواده با یکدیگر پاسخگو نیست و ارتباطات موجود فقط در حد رابطه است و ارتباط مؤثر نیست و انسان‌ها نمی‌توانند در این ارتباطات مشکلات خود را حل کنند.
وی ادامه داد: یکی از دلایل این موضوع معضلات اجتماعی است که در نظام شخصی و شخصیتی فرد مشکل ایجاد کرده است و آدم‌ها به خودشان مشغول شدند و فداکاری و تعهد و توجه به یکدیگر از دست رفته است و تعهد و باور به تعهد در بین اعضای خانواده تضعیف شده است.
به گزارش فارس این روانشناس اظهار داشت: این ارتباطات، ارتباطات بی هویت و بی شناسنامه است و بر مبنای واقعیات موجود استوار نیست به همین دلیل هشدار و اخطار ما برای نسل جوان این است که به این ارتباطات نباید توجه کنند ما نمی‌گوییم به صورت مطلق این رابطه باید قطع شود بلکه باید آنچه را که می‌شنوند فقط به عنوان یک خبر بشنوند و آنچه که می‌شنوند را توجه و کشف مجهول کنند.
وی تصریح کرد: نوع ارتباطات در فضای مجازی بر اساس عدل استوار نیست و بسیاری از این اخبار واقعیت ندارد و در لیست احتمالی فسق در خبر جا می‌گیرد، افراد باید سطح اعتماد خود را به شنیده‌های خود به اندازه‌ای افزایش ندهند که بر اساس آن تصمیم بگیرند و اجرا کنند لذا اخباری که در این ارتباطات منتشر می‌شود و اطلاعاتی که دختران و پسران از هم منتشر می‌کنند فریبا است و در بسیاری از حوزه‌ها از واقعیت خود دور است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18901 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/10/26 تعداد مشاهده: 1539
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ایرانی وطن خواه که شما نمیخواید 1392/10/27 18:29
فکر میکنید با این کار تونستید کاری بکنید . خوب اگه قرار بر این باشه که فکر جوان ها رو خراب نکنید پس دست به کاری بزنید که جوان ها اونجا علاقه دارن انجام بدن.
یکی از عوامل اصلی که جوان ها به این کار روی میارن بیکاریه. اگه پسر سر کار باشه. و دختر هم ازدواج کنه فکر میکنم تونستید ایران رو اسلامی کنید.
ابوذر 1392/10/27 11:26
دختر عموم و شوهر و بچه هاش تو آمریکا زندگی میکنند عموم که رحمت خدا رفته زن عموم زمانی که دلتنگ میشد با همین ویچت صدای دخترش را که میشنید روحیش شاد میشد که اونم ازش گرفتند همه که از ویچت استفاده نادرست نمی کنن که آخه
زنده باد وی چت 1392/10/26 23:32
شما که وی چت رو فیلتر کردین... پس دیگه چیکارش دارین که وی چت.. یک نوع ارتباط فریبا هست یا نیس... لابد فردا هم میخواین بگین ارتباط سمیه .. پس فردا هم ارتباط سکینه... والا به خدا... فیلتر شد رفت. بیخال شین... آتشی در دل تمام ابرانی ها افتاد به خدا ....خودتون بیشتر از ما خبر دارید. نه فقط من.. تمام ایرانی ها... lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
بله! 1392/10/26 22:38
"زمانیکه جوانان نتوانند با خانواده ارتباط برقرار کنند هم صحبت‌های خود را در خیابان، کافی شاپ و یا در شبکه‌های اجتماعی پیدا می‌کنند":
ارتباط با خانواده ارتباطی از روی نسبت خونی است و با وجود مهر و محبت عمیق بدور از انتخاب و تصمیم شخص است. از ارتباط از روی انتخاب می ترسیم و درماندگی خود را برای دیگران تجویز می کنیم و اسمش رو هم دلسوزی فرهنگی می گذاریم.
"ما نمی‌گوییم به صورت مطلق این رابطه باید قطع شود":
وقتی دسترسی رو قطع می کنید و از نظر قانونی این دسترسی رو برخلاف قانون هم میدانید یعنی این که اتفاقا می گویید به طور مطلق این رابطه باید قطع شود.

بهتره ترس از گفتن حقایق و جهت دادن های غیر اصولی و بی منطق رو به افکار عمومی و ... رو به حساب دغدغه فرهنگی و آسیب شناسی ارتباط جمعی نگذارید.

مردم گوشهاتون رو بگیرین چشاتون رو ببندید تا دنیاتون رو بهتر ببینید و بشنوید!!!!!!
این منطق از اول جواب نداده و آزموده را آزمودن خطاست